Meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Indien dit niet het geval is, neem dan gerust contact met ons op.

Wat is jullie adres?

Volledige bedrijfsnaam: Colorwood Photo B.V.
Vestigings adres: Coenecoop 2 F5
Postcode en plaats: 2741PG Waddinxveen
Telefoonnummer: 085 - 7605620
E-mail: service@colorwood.nl


Overige gegevens
KVK: 64817830
Rekeningnr: NL42 RABO 0106 6442 03
BTW: NL855867966B01
IBAN: NL42 RABO 0106 6442 03
Swift/BIC: RABONL2U




Wat zijn jullie openingstijden?

Op afspraak
Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag van 09:00 - 17:00 uur

Bereikbaarheid

Telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m Vrijdag van 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag van 09:00 - 17:00 uur

Accepteren jullie ook VVV bonnen (Iris cheques)?

Wij accepteren geen VVV bonnen of andere waardecheques.

Mijn Track&Trace-code werkt niet.

Wanneer je bestelling is verwerkt en klaar staat voor verzending, wordt de factuur en de Track&Trace-link gemaild. De Track&Trace-link is echter pas traceerbaar op het moment dat je bestelling door de vervoerder bij ons is opgehaald. Doorgaans is dit de avond van je bestelling of de eerstvolgende werkdag.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Klik hier voor meer informatie over bezorgopties.

Vandaag besteld, morgen in huis. Hoe werkt dat?

Klik hier voor meer informatie over bezorgopties.

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Dat kan. Je kunt een bestelling online plaatsen en afrekenen waarbij je als verzendoptie kiest voor ‘Afhalen in onze winkel in Waddinxveen’. Let op, sommige artikelen hebben wij niet (voldoende) op voorraad in de winkel en dienen eerst vanuit ons magazijn geleverd te worden. Hierdoor kan het soms enkele dagen duren voordat je bestelling klaar staat om te worden afgehaald. Je kunt ook een reservering plaatsen door de klikken op ‘Afhalen in onze winkel in Waddinxveen’. Je hoeft dan nog niet te betalen, dit doe je op het moment dat je de reservering afhaalt. Een online reservering vervalt automatisch na drie werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kun je ook niet reserveren.

Kan ik iets reserveren? En voor hoe lang?

Je kunt een reservering plaatsen door de klikken op ‘Afhalen in onze winkel in Waddinxveen’. Je hoeft dan nog niet te betalen, dit doe je op het moment dat je de reservering afhaalt. Een online reservering vervalt automatisch na drie werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kun je ook niet reserveren.

Kan ik achteraf of in termijnen betalen?

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van In3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 4.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole.

Je kunt tijdens het bestellen ook kiezen voor Afterpay. In dat geval heb je 14 dagen de tijd om jouw betaling aan Afterpay te voldoen. Afterpay bepaalt of jij voor deze betaalmethode in aanmerking komt.

Mijn kortingscode werkt niet.

Kortingscodes zijn onderhevig aan een aantal voorwaarden. Zo kan het zijn dat een kortingscode alleen werkt bij een minimale orderwaarde of alleen van toepassing is op een specifiek product. Daarnaast hebben kortingscodes een geldigheidsduur. Deze kan niet verlengd worden. 

Is een specifiek product op voorraad?

Op onze website kun je de beschikbaarheid van alle artikelen controleren. In sommige gevallen hebben wij de artikelen alleen beschikbaar in de webshop (niet in de winkel). In dat geval kan het wel snel geleverd worden omdat het dan rechtstreeks vanuit een magazijn of leverancier verzonden wordt. Afhalen in de winkel is op dat moment niet mogelijk. Uiteraard kunnen wij het gewenste artikel wel voor je bestellen waarna je bericht krijgt als het voor je klaarstaat.

Wat wordt er meegeleverd met een occasion?

Alle digitale camera's worden verkocht met in ieder geval een lader en een accu. In sommige gevallen zijn er extra accessoires beschikbaar. De originele doos en handleiding worden vrijwel nooit meegeleverd. Objectieven worden geleverd zoals zij op de foto staan afgebeeld. Alle occasions worden door ons gefotografeerd. De foto die je online ziet staan is dus echt de foto van het product dat je bestelt.
Wij geven op alle occasions 1 jaar garantie

Ruilen jullie ook apparatuur in?

Jazeker. Je kunt online een aanvraag doen waarna een van onze occasionspecialisten contact met je opneemt om een bod te doen.
Klik hier om een offerte aan te vragen.

Hoe lang is de garantie?

Op nieuwe producten geven wij 2 jaar fabrieksgarantie. Op al onze occasions en demomodellen geven wij 1 jaar garantie. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Repareren jullie camera's?

Wij repareren zelf geen camera's en andere apparatuur. Binnen de garantieperiode zal de apparatuur altijd bij de officiële reparateur van het betreffende merk worden aangeboden. Je kunt je reparatie via ons aanbieden, maar bij enkele merken kan dit ook rechtstreeks bij de betreffende reparateur:
Canon: www.techrepair.nl
Panasonic: www.techrepair.nl
Sony: www.techrepair.nl
GoPro: www.techrepair.nl (Alleen binnen de garantieperiode)
Nikon: www.nikonservice.nl

Maken jullie camera's / sensoren schoon?

Wij maken geen camera's schoon.
Het schoonmaken van je camerasensor kan je in de meeste gevallen prima zelf doen. Wij hebben hiervoor diverse producten op voorraad. Als je in de gelegenheid bent om in de winkel langs te komen, kunnen wij je hier alles over vertellen. Ook is het mogelijk dat je camera naar een bedrijf wordt gestuurd die de sensor professioneel zal reinigen.

Maken jullie ook pasfoto's?

Nee, wij maken geen pasfoto's.

Kan ik bij jullie een camera of lens huren?

Jazeker, we hebben diverse (professionele) camera's en lenzen beschikbaar voor verhuur. Klik hier voor meer informatie.